Sivut

5.2.2014

WTP

Welcome To Porvoo. Muutin tähän 1940-luvulla rakennettuun kerrostaloon vuokralle syksyllä 2011 opintojeni perässä ja siitä lähtien tää on ollu mun pieni mutta sitäkin kodikkaampi "opiskelijakämppä". Useinhan mä hengailen vanhempieni luona Helsingissä, joten mulla on niin sanotusti kaksi kotia. Se on kivaa kun voi kutsua kahta paikkaa kodiksi ja tuntea molemmissa itsensä kotoisaksi. Ainoa huono puoli on tavaroiden raahaaminen paikasta toiseen.. Onneksi välimatkaa on vain se 50 km ja bussit kulkee päivittäin (30 min välein..) Kamppiin!

Kokoa pikkukololla on 28 neliötä ja täällä on myös pieni parveke. Jota harvoin käytän. Tällä hetkellä siellä on noin 2 metriä lunta. Mun kämppä sijaitsee mahtavalla paikalla. Keskustaan ja kuntosalille kävelee 10min, koululle 20min ja lähikauppaan alle 1min. Lähellä on myös kiva pururata ja muutenkin hyvät ulkoilumahdollisuudet.

Tervetuloa tutustumaan. Välkommen!!!!

Keittiö

Kokkailemassa...

Eteinen ja paljon kaappitilaa! Vessa vasemmalla.

Olohuone. Sohva muuntautuu vuoteeksi joten vieraitakin mahtuu!

Sotkunurkka; työpiste, parvekkeen ovi ja naulakko

"Makuuhuone", eli alkovi. Sängyn vieressä on koko seinä täynnä kaappitilaa. Kätevää.

Sisustamista... 
Upea kirpparilöytö vuosien takaa!

Miten niin olin Losissa harjoittelussa?

Uusi ihastus; naulakko joka vie hieman liikaa tilaa tästä pienestä kolosta mutta ei se haittaa...

1940-luvun talo ja ikkunalaudat <3

Meikki- ja koruhylly


<3

Jokailtainen rutiini, kynttilät.
Miltäs mun pikkukämppä näyttää? 

Oonariina


4 kommenttia: