Sivut

22.7.2013

Shopping spree!

Ensimmäistä kertaa multa pyydettiin postausta ja aion toteuttaa sen nyt. Saa (pitää) ehdottomasti ehdottaa lisää! Melkein 100% varmuudella teen postauksen! Mutta nyt asiaan... Lähdin aika vähällä vaatetuksella, siis en alasti, matkaan joten jonkin verran oon tässä lähiviikkoina shoppaillut.. Lähinnä kesävaatteita mutta myöskin toimiston ilmastointiin sopivia vaatteita, vietän siellä kuitenkin 8 h päivässä arkisin ja siellä on yleensä yhtä jäätävän kylmä kun Suomessa talvella.

Melkein kaikki on aletuotteita koska täällä on tälläkin hetkellä menossa järkyttävät alennusmyynnit! Täällä on ihania kauppoja kuten: Urban Outfitters, Forever 21, Lovestory, American Eagle, Hollister, Bath and body works, Target, Victoria's Secret, PINK, Charlotte Russe.... Saishan tänne kulumaan miljoonan, mutta jotain rajaa! (annan itselleni anteeks ku vain pari tuotetta on tavalliseen hintaan..heh) Saatte samalla tutustua mun ihanaan kokolattiamattoon, joka toimii monessa kuvassa taustana.

Ihanan pehmeä neonvärinen huppari! American Apparel

Alelaarin löytö Lovestorysta

Alelöytö Lovestorysta. Noi olkajutut on jännät:D


10 dollarin halpismekko Lovestory

Forever 21


T-paitoja ja toppeja. Hollister, Target, Forever 21

Edestä lyhyt, takaa pitkä hame. Forever 21

Biitsimekko Target (ja taustalla petaamaton sänky)


Kollareita Victoria's Secret ja Target, farkkushortsit ja pussihousut Forever 21

Kiva esitellä alkkareita.. Mutta Victoria's Secret ja ihanat värit!

Victoria's Secret alelöytö :)

Lovestory alelaarilöytö

Töppöset Forever 21 ja t-paita itse Hollywoodin matkamuisto!

Merenneitopaita Hollister! 

Forever 21

Ihanan tuoksuista Aurinkorasvaa, suihkugeeliä ja hoitoainetta.
Bath&Body Works, Target

Oon ihan koukussa PINK:in hajusteisiin... <3

Ilmaset läpökkäät

Officially hooked.


Suomessa Aussie-tuotteet maksaa varmaan 20 EUROA ja täällä 3-5 dollaria.. :)
CVS pharmacy

Pari levyy, arskakotelo, iPhone kuoria. Target, Urban Outfitters, Charlotte Russe

Mun uusi rakkaus!!! Victoria's Secretin PINKistä.

Arskat: Forever 21 ja American Eagle (joskus voisin kääntää näitä kuvia)

L.A Galaxy yökkäri! Adidas

Office Depotin ostokset Espanjan tunteja varten! Ja plus kuulokkeet + kalenteri

Mitäs mieltä ootte? Pieni materialismi ainakin mussa hykertelee tällä hetkellä!
Mistä toivoisitte mun kirjoittavan? Älkää ujostelko :)

Pusuja ja hyvää alkanutta viikkoa Suomi!

O-R

19 kommenttia:

  1. Oioi, miten kivoja!!!::) shoppailuhimo iski ;) -Larkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks vaa!! mul on 24/7 shoppailuhimo täällä.... :D

      Poista
  2. Hei onneksi löysin sun blogin, ollaan kaverin kanssa tulossa lomalle losiin ja mulla on tosi paljon kaikenlaista kysyttävää, toivottavasti osaisit ja jaksaisit vastata! :))
    - Saako sieltä ostettua puhelimeen samantyylisiä prepaid-kortteja ku suomessa? Tarvittaisiin siis navigointia varten netti puhelimeen koska ei ole navigaattoria mukana :)
    - Pääseekö esim baareihin tai johonkin semmosiin paikkoihin suomalaista ajokorttia näyttämällä vai täytyykö aina olla passi mukana?
    - Lisätäänkö kaikkiin ruokien ja vaatteiden hintoihin vero vasta kassalla vai näkeekö todellisen hinnan hintalapuista ja ruokalistoista? Mikä veroprosentti sielä on?
    - Mitä suojakerrointa siellä kannattaa käyttää ja kuinka kuuma siellä mahtaa parin viikon päästä olla?
    - Kuinka kauan rytmi on sekaisin jetlagin takia? yhden päivän vai monta päivää?
    - osaatko sanoa voiko siellä tehdä ostoksia verovapaasti niin että sen veron saisi takaisin lentokentällä?

    ihan superpaljon kiitoksia jo etukäteen <3

    VastaaPoista
  3. Jeeee mä toivoin tätä !! mis meet pretty little liarsis ? oon nyt toka kaus jakso 11, ota kiinni ;) - vilma

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehehe toka kausi jakso 19......... en oikee pystyny lopettaa yks päivä :DDDD

      Poista
    2. Mitää?? Ooks mä näin jäljessä?! Mä oon nähny vasta ekan kauden::D -larkku-

      Poista
    3. ihan PARAS sarja :D ootan et pääsen töistä kotiin kattomaan sitä :D alotan tänää kolmoskauden!!!! Nyt Larkku vähän tsemii ;)

      Poista
    4. Oh god! Täytyy näköjää vähä skarpata;)

      Poista
  4. !!! omg pakko kirii

    VastaaPoista
  5. uuuu toi inkkarihame on paras!! :) haleja t. Hilu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on ihana!! Pitää vaa keksii joku hyvä yläosa ettei näytä liian vanhoilliselta :D

      Poista
  6. ...kiva katsella noita pukimia, sinuthan joku voisi keksiä omien tuotteiden mainostajaksi, osaat niin hyvin asettaa niitä esiin. Hyvä, jatka samaan tyyliin. mummi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi mummi! Jatkan samaan tyyliin, oon innoissani uusista vaatteista!! :) Toivottavasti sait kortin minkä lähetin viime viikolla. Pusuja ja haleja Kuopioon!!

      Poista
  7. Oon aina luullu et victorias secret on pelkästään alusvaatekauppa :l Ei mulla muuta -Matalakola

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on kuule yöpukuja, kollarihousuja, meikkejä yms!! Sit siihen kuuluu vielä PINK-tuotemerkki jossa on enemmän laukkuja, iPhone-kuoria, reppuja, paitoja, housuja kaikkee!! :) Nyt opit lisää viltsu! Ihanaa ku luet mun blogia!!

      Poista
    2. Nähtävästi opin :D Mut tää kyllä nyt pilas mun tulevaisuuden huippuhetken kun tuleva vaimo sanoo "Mennään shoppailemaan Victorias Secretiin, saat olla makutuomari" Ja sit shoppaillaanki kollareita ja reppua :(

      Ja joo tottakai luen :D

      Poista
    3. No nyt tiedät, voit viime hetkellä luistaa shoppailuretkestä... Kysy vaivihkaa että mitäs kaikkea meinaa sieltä ostaa ;)

      Poista
  8. Moi Onsku - ihana blogi! Jos olisi enemmän rahaa opiskelijalompakossa, matkustaisin sinne syksyllä!

    Saatan joutua pyytämään sua tuomaan jotain pientä vaatetta noista kaupoista :)

    Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saara! Kiva kun luet mun blogia! Ja jos yllättävä lottovoitto kolahtaa, mun luokse voi aina tulla ;) Ja laita vaan tuliaistoiveita tulemaan, mä tykkään kyllä shoppailla!

      Poista