Sivut

8.6.2013

Bye bye Manhattan Beach, for now

Jäähyväispostaus ekalla kodille Losissa, ihanalle paperiseinämotellille! Tää on ollu mulle hyvä koti ekan viikon (ilmainen WiFi, meri lähellä, surffarit, kyyti töihin joka päivä, pyörälenkit rannalla) mutta nyt on tullut aika muuttaa omaan kalustettuun kämppään! HUOMENNA! En varmaan nuku ens yönä.... Onneks ei oo mikään raskas muutto edessä, mutta silti tuntuu et on enemmän tavaraa, what?

Tavaraa, tavaraa...

Surffirantacoolreppu


Ja tänään oli muutenkin erityinen päivä koska ensimmäinen työviikko on ohi! Oonks mä ollu jo viikon täällä? Oon. Työt sujuu (ja englanti) paljon paremmin ku alkuviikosta ja muutenkin alkaa rytmi pikkuhiljaa jo olemaan paikallista aikaa, eikä Suomen aikaa. Tein tänään myös ihka ensimmäisen työpuheluni vapaa-ajalla... Musta on tulossa bisnesnainen!!!!!

Hoodz

Bye bye

Lupaan ottaa naamakuviaki joskus

Pääsin nauttimaan korkeakulttuurista, sinfoniaorkesterikonsertista. Fancy huh?

4G for life

Hankin prepaidliittymän mun omaan iPhoneen (<3) joten nyt elän jenkkinumerolla ja sit joulukuussa taas samalla vanhalla numerolla. Kävin myös ekaa kertaa vaateostoksilla (oo ylpee äiti!!!) koska lähin pelkissä kesävaatteissa tänne tajuamatta että toimistolla on ehkä ilmastointi ja kylmä. Miten voi muka Losissa olla kylmä? Mut ei mulla muuta, nyt koisimaan ja huomenna jännä päivä! 

Hyvää yötä Suomi, kuullaan sit ku saan netin kämppään :)

O-R




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti