Sivut

11.6.2014

"Löysin uuden kirpputorimuodon tänä keväänä"

Kesäfiilistelyä, värikkäitä asuja ja huulipunaa. Oon rohkaistunut huulipunan käytössä, miksei sitä voisi käyttää vaikka joka päivä piristämään muuten tylsähköä asua? Ihastuin täysin MAC:n huulipuniin. Ostin yhden ja pakko saada lisää. 



Hattu: Kirpparilta
Jakku: River Island
Toppi: VS PINK

Farkkutakki: Löytö kaapinpohjalta, Forever 21
Housut: Forever 21
Laukku: PINK Victoria's Secret


Lempparifarkut: American Eagle


Ollaan Miksun kanssa ajeltu pitkin Porvoon lähialueita nauttimassa ihanista rannoista ja Suomen luonnosta, käytiin Kråkön rannalla iltauinnilla (en uinut hrrrr…) ja Sondbyn rannalla piknikillä. Ainoa huono puoli Suomen luonnossa on inisevät hyttyset. Verenhimoiset sellaiset.

Oonariina keskellä tietä

Sondby ja ilta-aurinko

Sondby


Picnic
Tänään olen ollut vanhempieni hellässä huomassa Helsingissä ja nauttinut ihanasta auringonpaisteesta, kierrellyt kirppareita ja juossut myytävät tavarat kainalossa pitkin Helsinkiä. Mun uusi addiktio. Älkää vaan liittykö facebookissa kirpparisivustoille koska niistä ei pääse pois. Onneksi olen ottanut itseäni niskasta kiinni ja tällä hetkellä VAIN myyn tavaraa. Löysin siis uuden kirpputorimuodon tänä keväänä. Se toimii siis kahdella tavalla. Laitat tuotteen kuvineen myyntiin sivustolle, sovitte ostajan kanssa treffit ja raha vaihtaa omistajaa. TAI ostaja maksaa tilille summan posteineen ja viet paketin postiin kun raha näkyy tilillä. Molempia olen harrastanut ja tästä touhusta saa vähän enemmän rahaa kuin livekirppareilta. Tottakai aina ei aikataulut kohtaa ja ostaja peruu viime hetkellä tai ei haluakaan ostaa, mutta siitä huolimatta olen saanut paljon myytyä hyvään hintaan.

Nyt aletaan katsomaan Viidakon Tähtösten finaalia (voi ei, miksi..).

Mahtavaa keskiviikko-iltaa kaikille!!!!!!









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti