Sivut

10.6.2014

Uusia hankintoja

Hihhei, kesä tuli (vaikka nuo sateiset kadut eivät hirveästi kesältä näytä) ja on kiva olla uusia kenkiä joilla tallustella pitkin Helsingin ja Porvoon katuja, vuorotellen.
 Mun ehdottomat lempparitkenkulit on Converset joita multa löytyy 6-7 paria, en ole edes täysin varma monet parit mulla on. Heh. Niillä on vaan niin hyvä kävellä, ne on pehmeät, eivät purista ja sopii hyvin mun jalkaan. Muita Conversien suurkuluttajia?

Kesä ja Converset <3
Miksu on yllättäny mut nyt pari kertaa tässä kevään aikana, pitkään himoitut viininpunaiset Converset löysivät paikan mun eteisestä ja joka-aamuinen kahvinkeittoahdistus poistui kerta heitolla kun keittiössä odotti eräänä päivänä Dolce Gusto kahvikapselikone! Vähän pitää vielä harjoitella vesi-kahvi-mittasuhteita, mutta hyvänmakuista kahvia tuo kone kyllä tekee. Aamuni ovat pelastetut, kiitos!





Uusi kukkakuvioinen jakku, River Island
Mustat kengät, Skopunkten





Ylläolevat mustat nilkkurit löysin Tukholman Skopunktenista ja mun oli pakko saada nää. Mä en ikinä löydä kivoja ja mukavia korkokenkiä joilla jaksaisin kävellä kauemmin kuin viisi minuuttia. Näillä oon nyt melkein 5 kertaa kävellyt, eikä tunnu missään! Voiko tää olla mahdollista? Pohjat on silikonia, se ehkä pehmentää askelta ja tekee kengistä oikeasti tosi mukavat.

Farkkutakki, Forever 21, kirpparilta
Huivi, äiskän..
Aurinkolasit, H&M, kirpparilta
Housut, kirpparilta
Kengät, NIKE, kirpparilta





 Ylläolevat Niket on yhet mun parhaista kirpparilöydöistä pitkään aikaan! Hietsun kirpparilla tyttö myi näitä ja kertoi tilanneensa netistä liian suuret, joten en kauaa miettinyt vaan otin nämä heti itselleni! Nää on aivan ihanat jalassa ja kivaa vaihtelua mun conversehulluudelle :D

Jakkutakki facebook-kirpparilta, alunperin H&M

Raitamekko, River Island
Huh! Pahoittelen kovasti pitkää postaustaukoa. Sain kouluhommat tehtyä (enää oppari ja 12 opintopistettä jee!), aloitin uuden kesätyön ja näyttää siltä että muutan Helsinkiin kesän lopussa. Hommaa, jänniä juttuja ja uuden oppimista siis ollut tässä lähiaikoina. Hyvin kiireinen ja hektinen kesä siis tulossa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti