Sivut

23.4.2013

Kuopio in my heart

Hyvvee päivee!

Olipas mukava viikonloppu Kuopiossa. Kuvat kertovat enemmän kuin tuhat sanaa joten here you go..

Ja tiedoksi että tänään oli MAHTAVA PÄIVÄ. Miinuksena sade. Koska.... Sain vihdoin ja viimein lähetettyä hakupaketin kaikkine miljoonine dokumenteineen (okei 10) American Scandinavian Foundationille jenkkeihin, JES! Nyt vielä skypehaastattelu (jenkkeihin nykyään naamaraja?) ja sitten viisumipaperit. Me so happy.

Noni tässä ne kuvat.



Minä ja mamma. Samaa näköä?

Ukin kylpyhuoneen aarteita..

AAAH siis aahh

Söpö dokkari virtahevoista.

Beautiful Kuopio.

Hotelliaamupala siis aahhh

I love it.

Pikkufisu

Perhe Oinonen

Asu ukin synttäreille. 

Karoliinan kahvimylly! Suosittelen. Joutsassa. Kai.

Kummitädiltä sain mageet popot

Ehkä tämän viikon aikana saan varmistusta vuokralaisesta? Hope so.

MORO!

O-R









4 kommenttia:

  1. Siis aivan IHQ blogi :):):

    VastaaPoista
  2. Hienoja maisema(ja poseeraus)kuvia Kuopijosta:D ja ihan vaan tiedoksi että jos noi uudet kengät ei miellytä mä voin ottaa ne käyttöön ;))))mami

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö olekin! Mäki oon ylpee mun hienoista kuvista;) ja älä luulekkaa, noista kengistä on tainnu tulla mun lempparit.....

      Poista