Sivut

15.4.2013

Rainy day

Hyvää ja sa(as)teista iltaa kaikille

Mitäs muutakaan sateisena päivänä voisi tehdä kun olla koneella ja kuunnella sateen ropinaa. Tehdä koulujuttuja? Siivota? Jotain yleishyödyllistä? Ei. Tää on just hyvä.

Uusi viikko ja uudet kujeet (mulle kujeiden tilalla stressi), en malta odottaa. Onneksi yksi henkilö olisi erittäin kiinnostunut vuokramaan asuntoni n. neljäksi kuukaudeksi, joka on parempi kuin ei mitään.
Menin jo valitettavasti perumaan asuntolisän toukokuulta ja näillä näkymin asun täällä kopissa vielä ensi kuun joten JEE uutta asuntolisähakemusta vaan kehiin, ihan ku mulla olisi nyt siihen resursseja tai aikaa.

Minä ja mun stressikollarihousu-look


Onneksi vakuutus- ja pankkiasiat alkavat olla jo hyvällä mallilla (kiitos Tapiola ja Nordea). Edes jotain. Kelan tukipäätös on nyt melkeinpä ainoa juttu mitä oottelen ennenku pääsen lähettämään mun 10sivuista-ärsyttävää-hermojaraastavaa-hakupakettia jenkkeihin, hiphei!

Onneks mulla oli tositosi kiva vkloppu! Käytiin mamman ja isukin kanssa off-Broadway musikaalissa nimeltä I love you, You're Perfect, Now Change. Oli ihan huippu!! Suosittelen ihmeessä, jos jaksaa kuunnella 2,5h englanniksi höpötystä parisuhteesta ja sen kiemuroista. Käytiin myös syömässä raflassa ja Hulluilla Päivillä... not my cup of tea.

Rakkaus: Ruoka. 

Minä, koulun vessa ja epäonnistunut duckface :D

Aamujeni pelastus (se on termari)

Oh how I love you, laskentatoimi

Paavo Pesusieni- pesusieni!!


Kesä tuu jo...

AINIIN!! Melkein jo unohdin... Mun ensimmäiset vieraat tulevat Losiin kesäkuun puolessa välissä, jeeee!!! Ironista tässähän on se, että mulla ei ole vielä työlupaa, eikä viisumia, eikä lentoja.. But who need those when you have swag? hahaa.

Kuullaan!

O-R




1 kommentti:

  1. Hei Kultakutri! Mukava kun saan seurata tällä sivulla sinun asioita ja ennen muuta sitten sitä Los Angelesissa olemista. Kirjoittelen sitten ahkerasti. Hei vaan ja kivaa leffaa! Rakkaudella mummi

    VastaaPoista