Sivut

3.1.2014

Porvoo, I'm back!

Tätä hetkeä olen odottanut NIIN kauan! Tottakai oli ihana tulla takaisin Helsinkiin ja asua vanhempien luona melkein kuukausi, mutta on se niin ihana palata takaisin mun pikkukoloon Porvooseen. Oma koti on aina oma koti. Vuokralainen oli ollu tosi mahtava ja siisti, joten takaisinmuutto tapahtui ihanan helposti. Olin jättänyt sohvan, pöydän, sängyn ja paljon tavaroita ylähyllyille ja vieny osan ullakolle, joten ei tässä nyt oikeesti muutosta voi puhua… Tavaroiden paikalleen laitto (ja "parin" kassin tuominen Helsingistäkin…) ehkä kuvaa tätä tapahtumaa paremmin.

Kiinnostaisiko teitä kotipostaus täältä Porvoosta? Olis kiva esitellä teille kunnolla mun söpö 28 neliöö täyttä lämpöä huokuva kämppäni. Hih. Laitan pari maistiaista jos vaikka tekisin kotipostauksen..

Oli muuten kiva huomata mitä kaikkia kivoja juttuja laatikoista löytyi näin puolen vuoden jälkeen..

"Kirjahylly"

Tuliaisia Losista :D

Alla muuten pari kuvaa uudenvuodenaatosta! Oon nyt pari päivää täällä Porvoossa purkanut tavaroita enkä ole ehtinyt laittamaan mitään kuvia kyseistä illasta, pahoitteluni siitä. Oltiin pienellä neljän hengen porukalla, syötiin hyvin, pelattiin hyvin äänekästä aliasta, juotiin skumppaa ja laskettiin sekunteja vuoden vaihtumiseen. Puolet meistä jatkoi iltaa keskustaan, mutta minä menin suoraan kotiin nukkumaan. Ei mulla oikeastaan koskaan ole uutenavuotena ollut fiilistä lähteä jonottamaan montaa tuntia baareihin jotka on jo muutenkin tupaten täynnä. Oli ihana fiilis herätä keskiviikkona aikaisin ja lähteä reippaalle 7 kilometrin kävelylenkille vanhempien kanssa! Nyt olen valmis vuoteen 2014.

Parsakaalia ja kurkkua. Terveellistä. Älkää huomioiko sipsejä.

Siideri muuten maistuu paremmalta lasissa!

Alias menossa...

Mikon mahtava liitumaalilla maalattu kaapinovi! 
Miten teidän uudenvuodenaatto meni? 

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! 

Oonariina

1 kommentti:

  1. Missäs blondi piilottelee kun Porvoo-postausta on jo pitäny kohta viikko lukee! t Närkästynyt Nieminen

    VastaaPoista