Sivut

16.8.2013

ÄRSYTTÄÄ!!!

Tekis ekaa kertaa mieli kiroilla blogissa mutta en sitä tee koska se ei sovi tänne! Joku oli varastanu viime yön aikana mun pyörän eturenkaan!!! Ja hauska juttu tässä on se, että pyörä ei ole edes minun. Lähdin tänään iloisena töihin ja satuin vilkaisemaan  aidatulle parkkipaikallemme ja niin turvalliselle sellaiselle ja multa oikeesti tais päästä joku suomenkielinen ei-niin-kiva sana suusta.
Menin kiltisti töihin ja eka asia mitä tein oli soitto poliisille! Huh, vähän jännitti mutta emmä tienny mitä muutakaan tehdä. Siellä sanottiin nätisti että kyllä he raportin siitä voivat tehdä mutta tuskin kukaan asialle mitään tekee koska ei ole silminnäkijöitä ja tuskin resurssejakaan jotain rengasta metsästää ympäri Los Angelesia. Ymmärrän. Toin pyörän loppuosat turvaan mun kämppään ja kirosin jenkit maan rakoon. Oikeesti nyt ei God Bless Americanit auta mua.

Mä oon pitäny sitä betoniaidassa olevassa koukussa lukossa koko tän ajan (en oo päässy ajelee koska joku viilsi takarenkaan puhki ekan kuukauden aikana, KIITOS SIITÄKIN).


ETUPYÖRÄN sitten ottivat! Sahaamisjälkiä oli myös lukossa joten yrittivät kai sitten koko pyörän varastaa. HAH ei onnistunu, sorry. Mä oon tullu siihen tulokseen että joko tää on jonku naapurin "hyvä" känninen idea tai sitten joku on yöllä hypänny rauta-aidan yli (koska se aukee vaan koodilla) ja rauhassa yötuulen tuiverrellessa tiirikoinut mun pyörää. 


Mistä rengas? Huomasin myös että varas oli koittanu ottaa takapyörääkin koska se on ihan löysällä ja ketjut on irrallaan :( Mä en tykkää yhtään. Onneksi pyörän omistaja ei suuttunut, sanoi vaan että täällä ei näköjään voi luottaa edes turvattuun ja aidattuun parkkialueeseen. Nyt pitää vaan sitten viedä pyörä (mitä siitä on jäljellä) johonkin liikkeeseen ja kysyä paljon maksaisi uusi rengas ja vähän kiristelyä sieltä täältä. Hitto. Pylly. Argh.
Noh elämä on välillä tällasta. Ois niin tehny mieli mennä kaupan kautta ja ostaa ärsytysherkkuja, esim suklaata. Mutta en anna sitä iloa ilkeällä varkaalle!!! Joten söin porkkanaa. Ei enempää tylsiä juttuja vaan seuraavaksi pari kuvaa tältä viikolta! 


Mun wannabe-treenatut-jalat-hah ja söpöt ballerinat

Kyltti kauneushoitolan vessassa. OK tämän kerran vetäsen jos kerran pakko.

HELLOOO olin oikeesti puhelimessa tolloin :DDDD

Ei oo ollu lämmöstä pulaa tällä viikolla. Pari astetta sinne Suomeenkin voisin antaa? ;)


Snack, namsnamsss

Käväsin ripsihuollossa ja Jennie ehdotti kaupanpäälliseksi niinkin radikaalia kokeilua kuin kulmakarvojen värjäystä!!! Sanoin että ok, kyllähän ne siitä haalistuu jos niistä tulee kamalat. Mut ei ne nyt niin kamalat ole vai mitä mieltä olette? Ehkä antaa vähä enemmän ryhtiä ilmeeseen!

Anteeksi ärsytyspurkaus mutta ymmärrätte varmaan!!!! Meen nyt hakemaan pyykit kuivaushuoneesta ja  sit näkemään toivottavasti kauniita unia :) 
Parasta viikonloppua kaikille ihanille siellä Suomessa <3

Terveisin ärsyyntynyt-mutta-nopeasti-takaisin-taas-normaaliksi-Oonariina





4 kommenttia:

  1. Ziiisus mitä rikollisia!! Noi kulmikset on just hyvät , ei oo liian tummat :) -vilmis ilmis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eiks vaan!! jenkkirikollisia :((( mäki tykkään, pelkäsin et niistä ois tullu liian tummat mut ei onneks!!

      Poista
  2. No onpas joku älynväläyksen saanu:( munki mielest noi kulmat on hyvät::) -Larkku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä.... Kiitti! Mäki tykkään :) Toivottavasti teillä oli ihana loma!!!

      Poista