Sivut

10.8.2013

Kuulumisia ja uutisia!

Moi taas kaikki siellä ruudun toisella puolella!

Kaksi ja puoli kuukautta harjoittelua takana ja kohta kaksi viikkoa siitä kun aloitin "trying-to-be-healthy-and-get-my-ass-moving"- projektin. Voin kyllä rehellisesti sanoa että välillä tekisi mieli siellä kaupassa persikoiden ja parsakaalin sijasta heittää ostoskoriin 35 Twix-patukkaa ja mennä nurkan taakse ahmimaan ne kaikki. Kerralla. Mua koetellaan oikein olan takaa töissä kun kolleegat käyvät ostamassa milloin suklaata ja milloin lähikahvilan parhaita muffinsseja. Oon sanonu ei. MINÄ OLEN SANONUT ETTÄ EI KIITOS. Aplodit? Kiitos.

Kokeilin iPhonen "hienoa" sovellusta.. Ps. noi omenat ku laittaa 30s mikroon ni NAM!

Parin päivän illallinen jääkaappiin valmiiksi..


Ja kun lisää raejuustoo, tomaattia ja avokadoa ni johan tulee täyttävä annos :)

Treenin jälkeinen aamupala! Kyllä tämä muffinsit voittaa ;)

Töiden, treenin ja hyvän ruokavalion ohella olen tutkinut lentohintoja Los Angeles- Buffalo koska marraskuussa olisi siis työharjoittelun jälkeen tarkoitus käväistä Pennsylvaniassa moikkaamassa isäntäperhettä ja kavereita kolmen viikon ajan! Outoa ajatella että kolmen kuukauden päästä mä lennän jo Pennsylvaniaan ja sit Suomeen, apua!!! 

Löysinkin huippuedullisen lennon American Airlinesilta: 212 dollaria. Hintaan kuuluu verot, ensimmäisen laukun maksu (koska jenkeissä laukuista maksetaan erikseen n. 25-35 dollaria per laukku) ja saan tietenkin Finnairin Pluspisteet koska molemmat lentoyhtiöt kuuluvat Oneworldiin! Muina päivinä hinnat nousi jopa 450 dollariin, huhhuh... 
Vielä pitäisi hankkia Buffalo- JFK lento mutta se oli jotain alle 100 dollaria. Buffalo on siis n. 40 minuutin ajomatkan päässä Eriestä, mutta Erie on niin pieni lentokenttä että sinne maksaa lentäminen paljon enemmän. Mutta oon niin odotettu vieras niin eiköhän joku mut sieltä Buffalosta hae ;)

Siinä se on! Yölento, can't wait...

Sain myös tiedon että meille tulee toinen harjoittelija syyskuussa! Ja jos kaikki menee suunnitelmien mukaan, tämä tyttö muuttaa mun kanssa tähän kämppään sen jälkeen ku mamma ja pappa lähtee takaisin Suomeen (tästä kerron lisää myöhemmin), eli syyskuun puolesta välistä! En malta odottaa! Ahdastahan täällä voi tulla, mutta sopu sijaa antaa ja kaksi kuukautta menee vaikka päällä seisten!
 Kiva että saa sitten seuraa ja menotkin puolittuu ja rahaa säästyy (voi shoppailla) :)
Eli jos näin tapahtuu, nyt alkaa mun viimeiset KOLME viikkoa yksin tässä asunnossa. Iik. Pitää siis todella nauttia yksinolosta ja sotkemisesta. 

Toimistolla on niin kylmä, että KAULAHUIVI on tarpeen. Hrr.

Jos haluaa oikeasti nauraa ääneen täydessä bussissa, kannattaa lukea tämä kirja.

Mun huulirasva sai mintunmakuisen veljen! 

Täällä on muuten ollut aika viileetä viime päivinä! Eli siis jotain 23-28 astetta, mutta se tuntuu kyllä viileältä. Joutunu käyttämään neuleita :( Ehkä oon alkanut tottumaan tähän ilmastoon? 
Mutta kuulemma helleaalto on pahimmillaan elo-syyskuussa joten sitä odotellessa. 
Täällä kaikki hyvin ja Jillian on ollut hyvä ja kannustava Personal Trainer! 

Terveisin O-R




2 kommenttia:

  1. Hei tosi kiva tää sun blogi :) siellä toimistolla olin aina ihan jäässä kans :D ja sit ku tuli syksy ja oli joku 17 astetta niin ulkona tuntu niin kylmältä et oli pakko vetää takki päälle joten I feel you. Hyvä et oot viihtyny! :) -Sara

    VastaaPoista
  2. Jee kiitos! Apua siis onks syksyllä noin kylmä!! Hrr, mul on vaa yhet pitkät housut, pitää siis lähtee shoppailee lisää :D tervetuloa seuraamaan mun blogia ! :)

    VastaaPoista