Sivut

27.8.2013

Tänään sinä, rakas äiti täytät vuosia,
ja vaikka en olekaan siellä,
minulla ei ole täällä huolia.
Kortin postitin jenkeistä asti,
Tykkäsithän siitä? Toivottavasti.
Tottunut olen jo asumaan muilla mailla,
silti olen sinun ärsyttäviä, mutta fiksuja neuvoja vailla.
Vuodet vierii ja ikää senkun tulee,
olet aina yhtä ihana ja älyttömän upee.
Juuri äskenhän minä maailmalle lähdin,
Kohta kolme kuukautta jo mennyt, ihan säikähdin.
Pian te iskän kanssa tänne Losiin lennätte,
pitää siis kämppä siivota, muuten kauhusta pyörrytte.
Toivottavasti iskä teki sulle aamupalan ruusuineen,
ja mun puolesta sua halasi pusuineen.
Olet mun esikuva, roolimalli ja kärsivällinen kannustaja,
nauti täysillä päivästäsi, sinä näinkin mahtavan ja kauniin tyttären kasvattaja.


PALJON ONNEA RAKAS ÄITI, LAUANTAINA NÄHDÄÄN!!!!!!!!

-13
-91



<3:lla Oonariina






4 kommenttia:

  1. Sun runot on kyllä aina yhtä mahtavia :D<3 ihanaa synttäriä Marjolle munkin puolesta! -Saranda

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaaa jooo pitäiskö mun miettiä runoilijan uraa :DDD

      Poista
  2. Voi että rakas lapsemme! Sanat eivät riitä kertomaan miten paljon sinua rakastamme - olet parasta, mitä maailma ikinä on meille antanut ja joka päivä mietimme, kuinka onnekkaita olemme kun saimme sinut omaksi; meidän tytöksi. Kiitos Oonariina kaikesta!!!!ihanaaaaa kun näemme lauantaina :D vähän on jo matkakuumetta.....ps. KIITOS Saranda onnentoivotuksista ;)love you loooottttssss mami

    VastaaPoista
  3. ihana <3 -Hilu

    VastaaPoista