Sivut

4.8.2013

MOTIVATION IS HERE!

Kaikki kuulolle! En voi uskoa tätä! Tämmöistä ei kovin usein nimittäin tapahdu että minä, Oonariina Oinonen, ikuinen ex-jalkapalloilija, lenkkeilyn vihaaja joka ei IKINÄ saa tarpeeksi motivaatiota salikortin hankkimiseen tai saatika aloittaa kuntoilua kotona, aloitti maanantaina semmoisen kuntokuurin että oksat pois! Ja oksat roskiin.

Kävin lempikaupassa Targetissa (<3) vähän ostoksilla ja hankin jumppamaton, käsipainot, kuminauhan ja jumppadvd:n! :D En olisi ikinä ajatellut että jumppavideo saisi mut näin motivoituneeksi, mutta kyseessä ei ole kuka tahansa jumppaohjaaja vaan itse Jillian Michaels! Monille varmasti tuttu The Biggest Loser- ohjelmasta. Musta ihan valehtelematta tuntuu että Jillian olisi mun olohuoneessa kahden tikkulaihan jumppaystävänsä kanssa kannustamassa mua. "ONE MORE, YOU CAN DO IT, CAN YOU FEEL THE FAT COMING OUT OF YOUR BODY!!!" Ihankuin mulla olisi oma Personal Trainer joka päivä! Treeni kestää 30 min + 5 minuutin loppuverryttely ja mulla on nyt tarkoituksena ainakin tämä kuukausi treenata joka päivä! Aamu alkaa kivasti kun vähän hikoilee ja sen jälkeen vetäsee aamupalaa, ihan eritavalla energiaa kropassa ja töissäkin jaksaa paremmin istua toimistolla koneen ääressä.

6-week sixpack ;)

Tästä se lähtee! Vatsalihakset tervetuloa!! :D

Tommonen kuminauha millä voi tehä vaikka mitä!

Ja värikkyydestä en luovu! On muuten hyvä jumpata ku on jo valmiiksi kokolattiamatto alla :D
(mutta hien kannalta tuo jumppamatto on aika välttämätön)

Mulla ei ole tarkoitus muuttua supertimmiksi fitnesspimuksi (ainakaan vielä), mutta koskaan ei ole pahasta kuntoilla ja katsoa samalla mitä syö! Olen tämän viikon nyt syönyt suht terveellisesti: avokadoa, hedelmiä, vihanneksia, salaattia, kurkkua, tomaattia, porkkanaa, parsaa, kukkakaalia, kanaa, luonnonjogurttia, kokojyväpastaa, raejuustoa ja kananmunaa. Koitan kokoajan surffailla ja löytää lisää terveellisiä mutta samalla helppoja reseptejä. Välillä tuntuu ettei jaksais koska tavallisen ruoankin tekeminen on joskus ylivoimaista ku en ole mikään kokki, mutta olen ylpeä omasta panoksestani tähän asti!

Mulle iso juttu on jo vähentää herkkujen syömistä koska helposti sitä tulee aina ostettua kaupasta yks suklaapatukka ja vähä sipsiä yms..... Mutta nyt ostan mansikoita tai vadelmia niiden sijasta :)

Lounas: Avokadosalaatti. Yllättävän täyttävää!

Päivällinen: Keitettyä parsaa ja kukkakaalia, kurkkua, avokadoa ja munakasta. Ja tietenkin lasi maitoa!

AHH uusi lempparisnack: Avokadoa ja raejuustoa! Namnam

Kana-avokado-tofu-kurkku-tomaatti-salaatti


Ostin jotain tosisuperterveellistä Wasabin makuista Seaweed snackia. Aivan kamalaa.

Maistui juuri siltä miltä näyttää: levältä. Näin terveelliseksi en alennu.

Voikohan avokadoa muuten syödä liikaa? Mietin vaan koska mä voisin syödä sitä kaiken kanssa. Ajattelin jakaa uuden motivaationi teidän kaikkien kanssa! En ole siis mikään ravintoterapeutti ja koitan kokoajan kartuttaa tietouttani terveellisistä ruokavalioista ja treenaamisesta. Tarkoituksenani on syödä terveellisemmin, nostaa kuntoa ja voida paremmin.
Aloittelijana otan mielelläni vinkkejä vastaan! 

Ruokainspis haussa!! Paree muuten olla ULTRA-EASY

Mun kuntokalenteri :D (huom. 4 vko niin äiskä ja iskä tulee!! <33)

Jännä muuten että piti ihan jenkkeihin asti tulla saamaan motivaatiota liikkumiseen :D Ehkä se on tämä pikaruokakulttuuri......
Mitä mieltä muut olette? Mistä te olette saaneet motivaatiota liikkumiseen?

Terkuin hopefully-soon-to-be terveysintoilija Oonariina ps. jos jollakulla on ajatus lähettää mulle Fazerin sinistä tänne niin en pistä pahakseni, syön sen tietenkin.



6 kommenttia:

  1. Onsku tää motivaatiopostaus oli viikon piristys! Nauroin äänen lukiessani sitä. Sulla on paras tikkulaiha valmentaja ja ihanaa terveysruokaa tarjolla :)
    Voiskohan Jillian tulla mun ja Sannankin luo sitten Suomessa?

    Uusia postauksia (ja lottovoittoa) odotellen.

    Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voin kysästä kiltisti jos Jillian vaikka tulis mun matkalaukussa takas Suomeen ;) ja oon itsekin paljon pirteämpi ku oon treenaillu ja syöny hyvin!

      Poista
  2. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ss_zXccJW4Y

    - Riina

    VastaaPoista
  3. Moi Onsku!
    Onpa tosi kivaa lukea Sun vaiheistas siellä miljoonan kilometrin päässä. On aivan kuin olis itsekin siellä. Tuossa Kuopio-kuvassa tais olla minun crocsini sulla jalassa.
    Terveisin ukki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Ukki! Taidat olla oikeassa että mulla oli sun crocsit.. vähän isoa kokoa oli kyllä!!!

      Poista