Sivut

16.9.2013

Driving along the Pacific Ocean

Sanottiin moikat (eikä todellakaan hyvästit!) San Franciscolle ja lähdettiin ajamaan takaisin kohti Losia. Matkan varrella meitä odotti mahtavat maisemat ku ajeltiin pitkin Pacific Highwayta. Pysähdyttiin lounaalla pienessä italialaistyylisessä kaupungissa nimeltä Carmel ja ajettiin kuuluisa 17 mile drive- maisemareitti.  Ei voi edes sanoin kuvailla kuinka mahtavaa oli ajella mutkikkaita teitä pitkin auringon paistaessa ja pysähtyä kahville ihailemaan merinäköalaa.

Niin kaunista.

Kylä nimeltä Gorda ja Whale Watchers Cafe


Oonariina kahvilla

Takana oli varmaan tuhat hyljettä ja ne piti NIIN kovaa ääntä!!!

I'm so cool

Carmel Beach

Carmel Beach

Tällasia maisemia, huhhuh.....

Välillä maisema oli todella karunnäköistä, mutta silti kaunista

Näyttää että mulla ei olis oikeaa kättä. Tilannekuva parhaimmillaan.

Saavuttiin San Simeonin pikkukaupunkiin yöksi, joka on noin puolessa välissä matkaa kohti Losia ja käydään opastetulla kierroksella Hearst Castle- nimisellä kartanolla. San Simeonista ja varsinkin kartanosta lisää myöhemmissä postauksissa koska se on monille tuntematon nähtävyys. Katsotaan just telkkarista kuka onnekas kaunokainen kruunataan seuraavaksi Miss Amerikaksi. Ehkä Oonariina? Heh. 


4 kommenttia:

  1. ihan mielettömiä maisemia, oon kade!! jospa täältä itävallastaki löytyis jotain melkee yhtä hienoja vielä toivotaan!! :)) terkkuja sinne puolen maailmaa :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee moi Rosa! Tervetuloa lukemaan mun blogii ;) Ja uskon että sieltäkin päin maailmaa jotain kivoja maisemia löytyy! Mahtavaa vaihtoa ja nähdään sitten ensivuoden puolella!!!

      Poista
  2. Haha mää oon lukenu jo kauan!! :)) Tottakai! Jos haluut lukee kans mun (se ei ilmeisesti näy missään mun profiilissa kun ei oo julkinen?) niin anna sun sähköposti niin kutsun! :) Jep kiitos ja samoin sulle mahtavaa loppuaikaa siellä, nähdään!! xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aaaa oot siis vanha lukija jo ;) Tottakai haluun lukee sun! onsku_91@hotmail.com on mun sähköposti.

      Poista