Sivut

25.9.2013

Taping of "Ridiculousness"

Yksi kaunis päivä saatiin koulukaverini Nooran kanssa idea katsoa netistä olisiko missään viikonloppuisin jonkun tv-ohjelman kuvauksia. Viikolla on vähän huono mennä töiden takia, koska ne on aamulla ja siellä menee koko päivä ja oon "käyttänyt" jo kaikki mun vapaapäivät, heh.

 Luovuttiin jo heti kättelyssä haaveesta päästä Ellen Show'hun tai Conaniin tai mihinkään huippusuosittuun sarjaan koska jonot kyseisiin kuvauksiin on pidemmät kuin Kiinan muuri, joten katsottiin MTV:n sarjatarjontaa. Noora hihkaisi heti että "Ridiculousness"- ohjelman kuvauksia olisi varmaan siisti päästä katsomaan, koska on joskus nähnyt pari jaksoa telkkarissa.

Laitettiin siis  hakemusta kehiin tietämättä yhtään miten helppo kuvauksiin on päästä. En ollut ikinä kuullut kyseisestä ohjelmasta, ehkä koska en ole koskaan katsonut MTV:tä Suomessa, mutta olin innoissani ihan sama mikä ohjelma kyseessä! Netissä piti täyttää lomake ja sitten jäätiin odottelemaan ilmoitusta lippujen saatavuudesta... Jännää...




Ja odottelun jälkeen saatiin liput viime lauantaille, jee! Mulla ei valitettavasti ole yhtään kuvaa sieltä, koska kännykät ja muut tavarat piti jättää autoon turvallisuussyiden takia. Kuvaukset oli Hollywoodissa, jonotettiin melkein tunti, täytettiin salassapitovelvollisuuslomake (kiva sana ja kiva ku kerron tästä täällä blogissa),mentiin turvatarkastuksen läpi ja odoteltiin kuvausten alkamista. Oon ollut Suomessa Bumtsi Bumin (hahah) ja Tanssii Tähtien Kanssa-ohjelmien kuvauksissa mutta tämä oli jotenkin makeempi kokemus! Ehkä siksi koska olen Losissa ja että se on MTV:n ohjelma.

Ohjelman idea on katsoa hauskoja videoita Youtubesta, kommentoida niitä ja nauraa vatsa kippurassa. Juontana on entinen skeittistara Rob Dyrdek ja vakityyppeinä räppärit Steelo ja Chanel West Coast. Joka jaksossa on vierailija enkä voi valitettavasti paljastaa kuka se tällä kertaa oli ;) Harmikseni voin paljastaa että se ei ollut David Beckham.. Eikä Adam Levine. Harmi :(
Vaikka pitikin taputtaa kokoajan ja ottaa kohtauksia uusiksi, se oli tosi siisti kokemus.
Nyt voin sanoa että olen ollut Losissa tv-ohjelman kuvauksissa!

Hyvää keskiviikkoa kaikille! <3

O-R




2 kommenttia:

  1. Haha vitsi oon kade! Vihaan kyl Ridiculousnessia (ja varsinkin Chanelin nauruu...) mut ois kyl niin mageeta päästä seuraa jotain ohjelmaa, VARSINKIN mtv:n!!! :D -saranda

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en oikee itsekää tykänny ohjelmasta varsinkaan sen Chanelin naurusta!! NIIN ÄRSYTTÄVÄ!!! Mut oli kuitenkin siistii!!

      Poista