Sivut

1.9.2013

Jännittää!

APUAAA kohta lähden lentokentälle!!!! Oon imuroinut, pyyhkiny pölyt, tiskannu, ladannu jääkaapin täyteen ruokaa, tuulettanu (ettei täällä haise eikä oo liian kuuma), pessy koneellisen pyykkiä, kuurannu vessan ja kaiken pitäis nyt olla valmista äitiä ja iskää varten! Oon kattonu jo reitin valmiiksi miten pääsen kentälle (kestää monta tuntia :D) ja laukkuun on pakattu banaania, pullovettä (kraanavettä ei kannata ehkä juoda aluksi) ja pari suklaapatukkaa.

Melkein kuin hotellihuoneessa! (huom. hieno jalkapalloaiheinen lakana)

Raivasin herrasväelle kaappitilaakin mun pikkukomerosta!


Me tullaan kyllä yömyöhään vasta kentältä tänne ja ne on varmaan ihan omissa jetlag-maailmoissaan, mutta silti haluan että kaikki on täydellisesti. Ja mun pitää kai ajaa meiän vuoka-autokin tänne. Jes. Siitä nyt ei mitään hyvää seuraa.

Sain matkanvarrelta jo pari viestiä että ovat päässeet kuulemma jo viimeiselle etapille, eli NEW YORK-LOS ANGELES lennolle! Toivottavasti lento menee sujuvasti ja mun ruisleivät ja suklaat saapuvat ehjinä perille... Ja tietenkin vanhemmat :)

Tää oli tällanen nopsakka tilannekatsaus, en voi uskoa että kolme kuukautta sitten mietin että "hei enää 3 kuukautta niin äiti ja iskä tulee" OHO se aika meni vauhdilla.

Loppuun vielä naamakuvia koska innostuin niitä eilen räpsimään kylppärissä (kiva käsipyyhe).Värjäsin myös kulmat astetta tummemmaksi eilen. Mitä mieltä olette?

Moi! Päällä mun uusi lempparipaita, Forever 21

NÄIN innoissani oon ku nään äitin ja iskän!!!

Instagram-laatua

Pusuja kaikille ihanille :)

Kuullaan seuraavan kerran sitten koko Oinosen perheen voimin ;) <3


3 kommenttia:

  1. Ihan älyttömän kivaa lukea sun blogia ja haaveilla josko sitä itse pääsisi/uskaltaisi nyt amk-aikana jenkkeihin vaikka vaihtoon! Kaikki sun tekstit on niin ihanasti, mielenkiintosesti(ja huumorillakin) kirjotettu. Lisää lisää! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun tykkäät lukea mun blogia!! Tarkoitus on just kertoo ihmisille että kannattaa oikeesti lähtee vaihtoon/harjoitteluun ulkomaille, eikä pelkästään jenkkeihin vaan minne vaan! Toivottavasti saat tästä inspiraatiota ;) Ihana kommentti, kiitos :) Ja lisää tulee, lupaan!!!!

    VastaaPoista
  3. Moi! Pidin kovasti sinun uusista kulmakarvoista. Ne kehystää kasvoja ja syventää ilmettä. Hyvä, hyvä. Kiva kuulla, että vanhemmat pääsivät hyvin perille. Terkkuja meiltä!

    VastaaPoista