Sivut

13.12.2013

Gift for me with love

SIINÄ SE ON! Mun uusi vauva. Oon aina "puolivitsillä" vihjaillut poikaystävälleni Michael Korsin laukusta ja Ruotsissa NK-tavaratalossa herra sitten sanoi että saan valita unelmieni laukun. Alunperin unelmieni laukku oli musta, mutta kun näin tämän täydellisen yksilön, tajusin että mustaa mulla on jo ihan tarpeeksi. En halunnut ruskeaa, tummansinistä tai liian vaaleaa laukkua. Tämä väri on TÄYDELLINEN. Laukku on kooltaan täydellinen, tarpeeksi tilava mun kaikelle krääsälle mutta silti söpö eikä näytä liian isolta. En halunnut myöskään liian hienoa laukkua, haluan kuitenkin käyttää sitä arkenakin. Laukku on aitoa nahkaa ja sitä voi kantaa myös olalla. Täydellisen laukun ominaisuudet siis! Kiitos rakas. Taitaa seuraavaksi olla mun vuoro hankkia Play Station 4 tai xbox1 jotka ovat herran toivelistalla…






Mitäs tykkäätte mun uudesta laukusta? Millainen on teidän unelmien laukku?

Terveisin hemmoteltu prinsessa Oonariina



2 kommenttia:

  1. EEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII me so jealous. T. Riina Manchesterista

    VastaaPoista