Sivut

8.12.2013

JFK -> HEL

Istun juuri JFK:n cocktailbaarissa meikittömänä, verkkarit ja huppari päällä silmäpusseineni siemaillen vadelmanmakuista drinkkiä ja ahmin viimeistä hampparia jenkeissä. Fiilis on mahtava! Nyt alkaa jotenkin tajuamaan että kohta olen oikeasti Suomessa.

Lento Buffalosta NYC:iin meni mutkattomasti ja pakko hehkuttaa; mun molemmat laukut painoi TASAN 23kg!!! :D Siis ei voi olla parempaa tuuria, aika hyvä pakkaaja olen. Suunnistin JFK:n kentällä ilmajunalla terminaalista toiseen EKSYMÄTTÄ kärräten mun kaikkia kolmea laukkua samalla. Vielä kun laukut tulevat ehjinä perille Helsinkiin niin juhlat pystyyn! (koputan puuta)

JFK

Airtrain ja mun kärryt

Matkustusnaama

Tavarani <3

Drinksulla!

Viimeinen ateria :(
Käykää muuten kurkkaamassa mun ihanan ja parhaan ystävän Sarandan blogikirjoitus täältä (postaus koskee minua koska olen paras ja ihanin, heh) !!! Saranda kirjoittaa upeaa Tyhjä Ajatus- blogia jota kannattaa ehdottomasti seurata. Kirjoitus sai mut oikeasti herkistymään. KOHTA NÄHDÄÄN! <3

Nyt nautin mun drinkin loppuun ja datailen ilmaisella netillä, vielä tunti niin pääsee koneeseen! Voin siis virallisesti sanoa: Moimoi Amerikka!!!!!

Ps. tekee hirveesti mennä saunaan ja syödä samalla ruisleipää :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti