Sivut

8.12.2013

Kotimatka alkaa!

Huomenna (Suomen aikaa sunnuntaina) alkaa kotimatka. Kotimatka Suomeen. Viikko Buffalossa tuli ja meni ja nyt on aika jättää jenkit taakse ja palata takaisin kotiin. Mun omaan ihanaan kotiin. Kuusi ja puoli kuukautta on pitkä aika olla matkoilla. Matkustelu on kivaa, mutta vielä kivempaa on tulla takaisin kotiin.

Sunnuntaina aamulento Buffalosta NYC:iin ja siellä mulla on
 5-6 tunnin odottelu……. kunnes klo. 17.45 lähtee kone kohti Helsinkiä, JEE! Halusin kunnolla aikaa JFK:n lentokentällä varmuuden vuoksi…. Perillä olen siis maanantaina klo 9.00 aikoihin! Outoa. Ennenkuin pakkaan loppuun (jotenkin ihmeessä kaikki tavarat mahtuu laukkuihin!!) laitan kuvia viikosta Allien kanssa. <3

Brownies <3 parasta ikinä.

Buffalond "coolkahvila" Spot Coffee

aidetta Elmwoodin kaduilla


Taco lähtee Suomeen! (Jorge ottaa lepii)

Perjantain klubiasu (kiva vessa…)

Instagram countdown

Parasta karkkia!
Allie eläintarhassa <3

Mahtuu mahtuu……..
Mulla oli kiva viikko Buffalossa, mutta odotan tällä hetkellä niin paljon kotiinpaluuta etten osaa olla surullinen! 
JEE KOTI! JEE SUOMI! Laittelen mahdollisuuksien mukaan väliaikatietoja NYC:istä! Nyt suihkuun, viimeiset pakkaukset ja sitten koitan saada nukuttua. 

Oonariina

1 kommentti:

  1. Voi kuravelli, minua jännittää niin että maha melkein kuralla. Tule, tule nyt sieltä! Ja heti tänne Kuopioon. Minua niin keksityttäis jotain tosi kivaa mutta kun vaan nyherrän ja nyhrään. No, onneksi pääsen huomenna neljäksi päiväksi taiteen tekemiseen Portaanpäähän. Ja tein hyvän runon ja esitän sen viikon päästä yhdessä tilaisuudessa. Se on nimeltään Poika. Saat kuulla sen sitten kun tulet. Nyt sinä pian varmaan olet siellä Nykissä klo on täällä 21.15 ip. Enkelit matkaasi suojelkoon! Rakkaudella mummi

    VastaaPoista