Sivut

12.10.2013

50 facts about Me

Katselin äänestyspalkkia, jossa jokin aika sitten kyselin kuka sinä lukija olet? Yli puolet vastasivat olevansa tuntemattomia joten tämä on teille! Ja tietenkin kaikille muille jotka haluavat tietää minusta jotain kivaa ja "jännittävää" :)

ARE YOU READY?

1) Olen koukussa avokadoihin. Ja banaaneihin.

2) Täytän marraskuussa 22 ja horoskoopiltani olen skorpioni.

3) Perheeseeni kuuluu äiskä ja iskä.

4) Harrastin jalkapalloa n. 13 vuotta. Sieltä onkin kerääntynyt parhaat kamuliinit.

5) Olen myös harrastanut kuoroa, pianonsoittoa, tanssimista ja telinevoimistelua. Kerran osallistuin jopa telinevoimistelukisoihin :D

6) Ylä-asteen jälkeen menin lukioon ja kirjoitin kaksi B:tä, kaksi C:tä ja kaksi M:ää.

7) Lukion tokalla olin vuoden vaihto-oppilaana Pennsylvaniassa, joten lukion kävin neljässä vuodessa.

8) Mulla ei ole koskaan ollut lemmikkiä.

9) En ole allerginen millekään.

10) Olen kaikkiruokainen. Kirjaimellisesti.

11) Mulla on tosi pieni mutta sitäkin läheisempi suku. Lapsena olin joka kesä kaksi viikkoa mummin ja ukin mökillä Savossa mutta sitten kun piti kesätöihin mennä niin ne käynnit jäivät siihen :(

Maajussi mökillä

12) Lukionjälkeinen suunnitelmani oli lähteä reppureissaamaan yksin Aasiaan mutta sitten pääsinkin haluamaani kouluun joten ehkä joku toinen kerta sitten.

13) Olen matkustellut paljon perheeni kanssa ja lempparikohteemme on ehdottomasti Thaimaa.

Thaimaa, Phuket
14) Mulla oli pienenä iso rako etuhampaiden välissä mutta sitten sain raudat ja nyt sitä ei enää ole.

15) Olen tällä hetkellä ainoa Oonariina koko Suomessa. Ja kai koko maailmassa.

16) Minulla ei ole toista nimeä. Eihän siihen sopis enempää?

Turisti Tallinnassa
17) Muutin omilleni 19-vuotiaana vuonna 2011.

18) Opiskelen matkailua ja valmistun restonomiksi näillä näkymin vuonna 2015.

Ahkera opiskelija
19) Olen työskennellyt siivoajana, varastomiehenä, kassatätinä ja kahvilatyöntekijänä.

20) Mulla on luonnostaan valkoiset kulmakarvat, ripset ja ihokarvat.

21) En ole koskaan värjännyt hiuksiani (paitsi joskus ylä-asteella teininä hiusten alta tummaksi)

Slurps

22) Pureskelen kynsiä. Ahh paha tapa, tiiän.

23) Olen pohjimmiltani savolainen.

24) Lempparibändi on Maroon 5.

25) En osaa olla ilman puhelinta. Vessassa voi hyvin selailla Instagramia.

26) Olen joskus liian kiltti enkä osaa sanoa EI.

Iloinen Oonariina Turussa

27) Asun vuokralla 28 neliön yksiössä, harjoittelun ajan mulla on alivuokralainen.

28) Vihaan lenkkeilyä. Voiko sitä vihata? Voi.

29) Rakastan shoppailua ja mussa asuu pieni materialisti.

30) David Beckham. Need more explanation? Niille jotka ei ehkä tiedä, mutta olen niin pienestä kun vaan muistan ihaillut Davidia. Vuorannut seinät julisteilla ja pitänyt hänen kuvaa kehyksissä yöpöydällä <3 How cute.

Beckhamille pyhitetty hylly vanhempien luona

31) Rakastan laulamista. En vaan uskalla laulaa julkisesti.

32) Mun hiukset kasvaa tosi nopeasti.

33) Oon innostunut monesta uudesta asiasta tänä vuonna: muun muassa bloggaamisesta, urheilusta, hyvästä ruokavaliosta ja espanjan kielestä.

34) Puhun välillä kadulla puhelimeen vaikka en oikeasti edes puhu kenenkään kanssa.

35) Tiirailen joskus naapureita ovisilmästä jos kuulen että joku on kävelemässä ohi.

36) Aina kun herään, löydän lakanan lattialta. En ymmärrä mikä hurrikaani aina öisin käy kylässä.

37) En rusketu. Tai jos rusketun ni ne on yhteenkasvaneita pisamia.

Okei tässä oon suht ruskea Thaimaan matkan jälkeen 

38) En haluaisi hankkia autoa. Kallista touhua.

39) Oon lukenu luvattoman vähän kirjoja lähivuosina. Hävettää.

40) Rakastan rikossarjoja: CSI, NCIS, FBI Rikostutkijat, Dexter, Criminal Minds, Kova Laki, Monk...

41) Lempisarjani kautta aikojen: Prison Break, Pako.

42) Mulla on ihana poikaystävä joka on varannut meille jouluristeilyn Tukholmaan kun palaan Suomeen!

43) En osaa tehdä ruokaa. Enkä oikeastaan edes tykkää tehdä ruokaa. Mun ruokavalio on kirjaimellisesti ollut spaghettia, jauhelihakastiketta ja makaronilaatikkoa. Täällä olen saanut onneksi vähän inspiraatiota kokkailuun ja se on alkanut kiinnostaa.

44) Minulla on kolme kummilasta. 6v tyttö, kohta 2 ja 1,5 vuotiaat jäbät.

45) Olen keräillyt eri maiden eurokolikoita. Aloitin silloin kun eurot tulivat käyttöön.

46) Tykkään ottaa paljon kuvia itsestäni. Kokoajan. Hississä ja kaikkialla.



47) En ole kovin siisti ihminen. Tavarat voi jäädä lattialle ja tiskit voi jäädä tiskaamatta. Mutta ei lopullisesti. Haju ei ole kiva.

48) Rakastan kirpputoreilla haahuilua. Suomessa kutsun sitä harrastukseksi. Joka viikonloppu ja joinain arkipäivinäkin käyn koluamassa. Harmi vaan että täällä ei ole sellaista kirppiskulttuuria. Olen myös onnistuneesti tartuttanut koluamisen pariin ystävääni ja iskään!

Hietsu <3

49) Tulevaisuudessa haluan matkustella ja mahdollisesti tehdä töitä ulkomailla.

50) Nukun kahden pehmolelun kanssa. Jorgen ja Mauri-Anteron.

Toivottavasti opit minusta jotain uutta ja jos et niin tunnet mut liian hyvin.

Hyvää viikonloppua!

Oonariina




2 kommenttia:

  1. Nää tälläset postaukset on nii parhaita! Onneks tajusit vaihtaa telinevoimistelun fudikseen... haha noei :D on iksu! <3 -Hilu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa et tykkäät, pitää siis tehä lisää tämmösiä! Mutten vaa keksi et millasia :D saa ehdottaa! Joo taisin sen alle vuoden jälkeen tajuta että joo ehkä se telinevoimistelu ei ollu ihan mun jutti......... pus pus<3

      Poista