Sivut

2.10.2013

Happy October

Lokakuun kunniaksi esittelen teille mun lempparijuttuja tai oikeastaan asioita mitä olen harjoitteluni aikana käyttänyt tai tehnyt usein..... Here you go!

Maailman mukavimmat ballerinat ja maksoi vaivaiset 10 dollaria!

Uusi lempparilaukku; mahtuu kaikki mahdollinen ja vähän muutakin turhaa.

Kun en jaksa pestä joka päivä hiuksia, kuivashampoo pelastaa.

Huijaan itseäni kofeiinittomalla kahvilla aamuisin

Rakastan korttien ja kirjeiden saamista! Mutta täällä olen niitä itsekin lähetellyt :)

Karkintuoksuinen hajuvesi kulkee aina laukussa mukana.

Kuulostaa oudolta, mutta olen nukkunut sohvalla ihan omasta tahdostani. Hmm.

Bloggaaminen on niiin kivaa!

Poikaystävän kanssa skypettäminen on aina mielenkiintoista.....Ilta täällä ja aamu Suomessa!

Mauri-Anteron kanssa viettämässä rauhallista koti-iltaa.


Työpaikan sekanurkkaus; Puuroa, sukat, laturi, eväät.

Työpöytäni, kiirettä pukkaa!

Lempparipaita, American Eagle!!! Perus, mutta samalla värikäs :)

Kuulokkeet PINK:istä piristämään harmaata asua. Niitä kehtaa käyttää ku ei oo liian isot.

<3 minkäs kuoren sitä tänään laittaisi?

Aamupuuro marjoilla ja kuppi kahvia. Mikä on parempaa?

Kyllä. Pesen hampaitani. Lempipaidassani. Joka aamu.

Jokapäivä odottelen bussia...

Jännä juttu tapahtui tänään bussissa kun istuin melkein 15 minuuttia erään neidin vieressä ja hän sattui katsomaan mun ruokakassiin, näki parsakaalin ja pitkän hiljaisuuden jälkeen huudahti: "I usually put those in the oven with some cheese, so good!" Sanoin vaan että no mä olen keittänyt ne vaan. Neiti jäi sitten seuraavalla pysäkillä pois. Kyllä mä vielä opin small talkin jalon taidon! 
Tajusin samalla parsakaalit ruokakassissa kotiin kävellessä että tänään on lokakuu koska pimeys tulee jo  kello 18.45 ja iltaisin alkaa tarvitsemaan neuletta. Oikeasti.

Hyvää lokakuuta siis kaikille!

O-R






1 kommentti:

  1. Heippa! Opettelen tässä sinun blogisi lukemista ja vastaamista Irkku-mummisi luona. Pidän sinusta mekkoasussasi, olet niin naisellisen näköinen. Minäkin pidän mekoista mutta aika on nyt mitä on. Kunhan tästä vanhenen , niin ottanen ne taas käyttöön! Syysterveisin Ritva-isotätisi

    VastaaPoista