Sivut

4.11.2013

4.11.2013

Hyvää syntymäpäivää iskä! Tässä sinulle runo syntymäpäiväsi kunniaksi:

Mulla on maailman paras isi,
Myyntitykki ja businessmies, joskus tosi "bisi",
Kirppareita olemme yhdessä jo vuoden päivät kierretty, 
Ei oltais välttämättä teidän nykyistä kämppää muuten löydetty.
Äiti sanoo että meillä on samanlaiset varpaat, voin kyllä sanoa että niin on kyllä samanlaiset hampaat!
"Herkkupylly" meidän molempien toinen nimi on, ei sille mitään voi kun pullat ja donitsit niin maukkaita on?
Samasta puusta olemme siis veistetty,
Samaan aikaan synttäreitämme vietetty.
Skorppareita me molemmat ollaan, jääräpäisiä ja piikikkäitä, mutta sydän paikoillaan.
Tänään on sinun päiväsi, neljäs marraskuuta,
Kiitos että olet paras isi, ei mulla muuta.

<3: lla tyttäresi Oonariina



8 kommenttia:

  1. Kiitos onnittelusta ja mahtavasta runosta !!!!!!! T: Isi
    p.s Seurataan blogia ahkerasti

    VastaaPoista
  2. Ihana! ♡ -larkku-

    VastaaPoista
  3. Eikä :D Siis vähän hihittelin ku luin ton runon, sulla on lahjoja selkeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki oon miettiny että pitäiskö mun alkaa runoilemaan useammin ku oon näin hiton taitava ;D heheeheh, mut hyvä että hihitytti!

      Poista
  4. Kyllä oli hyvä runo, selvää runoilija-ainesta unohtamatta huumoria ja itseironiaa. Hyvää tulevaa syntymäpäivää! En löytänyt enää osoitetta, joten kortti tulee nyt jäämään kuvioista. Tilillä on vähän synttärirahaa 18 päivänä! Kaipauksella mummi. P.s.(Toinen mummi kyselee sinusta ja laittaa aina terveisiä kun tapaamme ja harmitteli viimeksi kun ei ole osoitettasi ja lupasin sen mutta kun itsekin olen sen hukannut. Harmi)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Alan runoilemaan enemmän :) Ja kiitos syntymäpäivätoivotuksista, kortteja tuskin enää kannattaa lähettää koska ensi viikolla jo lähden! Ja toiselle mummille paaaljon terkkuja ja toivottavasti mummokin on päässyt kurkkaamaan mun blogia. Kohta nähdään!!!!

      Poista