Sivut

18.11.2013

It's good to be back

TÄÄLLÄ ON KYLMÄ! Pennsylvaniassa siis ollaan, väsyneenä mutta onnellisena.... Vaikka aikaero onkin vain kolme tuntia, valvotun yön jälkeen se tuntuu paljon suuremmalta. Huh. Viime yön nukuin ku tukki. Isäntäperhe muutti entisestä talosta (joka oli keskellä metsää 40 km päässä kaikesta) keskustaan isoon 1870-luvulla rakennettuun taloon! Tää on ihan mahtava. Kysyn heiltä jos voisin tehdä postauksen, tää "palatsi" on kyllä näkemisen arvoinen sisutukseltaan ja muutenkin historialtaan. 

Tänään on mun synttärit jee! 22 vuotias oon, kaikki minua onnitelkoon! 
Facebook on laulanut hyvään tahtiin kokopäivän (God Bless Social Media) ja illalla mennään juhlistamaan mun päivää Red Lobsters- ravintolaan. Viimeksi vietin 17-vuotis synttäreitäni täällä, VIISI vuotta sitten huh! 

Täällä kaikki on ennallaan. Kaksi vanhinta kissaa kuoli vuosi sitten ja ottivat yhden uuden tilalle. Joten tällä hetkellä täällä pyörii Boo ja Brutus koirat sekä Rioko ja Caesar kissat. Tuntuu etten olisi ollut poissa ollenkaan. 

 Mun ihanan iso huone ja Caesar- kisuli joka vietti ensimmäisen yön mun jalkopäässä.

Voi että, Brutus on niin söpö! 


Synttärisankari!

Kerron enemmän Eriestä ja elämästä täällä myöhemmin lisää (ja eläimistä <3) kunhan kotiudun uuteen paikkaan!

Mahtavaa viikkoa kaikille!

Oonariina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti