Sivut

10.11.2013

My beauty box

En ole kovin hyvä meikkaamaan tai kokeilemaan uusia juttuja, mutta esittelen teille kuitenkin luottotuotteeni. Ihotyyppini takia en tiettyjä merkkejä pysty käyttämään, mutta ilokseni voin kertoa että olen löytänyt iholleni sopivat tuotteet. Välillä tuntuu että olisi helpompaa olla mies tässä suhteessa. Ei meikkaamista, ei meikkistressiä. Mutta silti ihanaa olla nainen!

RIPSET

Pidennykset ovat päivän pelastus kun ei tarvitse miettiä ripsien taivuttamista tai ripsivärin levittämistä. Pitäähän niitä tietenkin hoitaa (ei kastele turhaan, koittaa nukkua rauhallisesti, ei pyyhi niitä tai revi ja harjaaa niitä säännöllisin väliajoin), mutta ei tarvitse stressata meikkaamisesta.
Mulla on ollut pari kertaa aiemminkin pidennykset maksimissaan kuusi kuukautta koska omat ripset eivät oikein tykkää. Katson sitten Suomessa mikä (raha)tilanne että jatkanko näiden huoltamista. Täällä Losissa ne on ollu maailman parhaimmat varsinkin pahimman helleaallon sattuessa!
Nyt kun mulla on tämä surullisen kuuluisa parin viikon tauko pidennyksistä, olen joko ollut täysin ilman ripsiväriä tai sitten käyttänyt L'oréalin False Lash Telescope- ripsiväriä. Ensiksi tietenkin olen koittanut taivuttaa näitä nysäripsiä.....



POHJUSTUS

Mulla on akneen taipuva iho, joten en saisi käyttään mitään öljypohjaisia tuotteita. Mennään sitten sinne meikkimerkkien hintakaaren yläpuolelle. Meikkivoiteen alla käytän Smashboxin Make Up Primeriä. En ole muihin kyseisen merkin tuotteisiin vielä tutustunut, mutta öljyttömänä merkkinä suhteellisen hyvän hintainen. Juuri kävin hamstraamassa uudet putelot kun ovat täällä jenkeissä niin paljon halvemmat! (uudet putelot ovat jo pakattuna)



Meikkivoiteeni on Clarinsin Ever Matte jonka jokunen vuosi sitten löysin laivan tax free- myymälästä ja siitä lähtien se on ollu mun ehdoton suosikki! Se on öljytön ja peittävä muttei liian tunkkainen.

PUUTERI, BRONZER JA POSKIPUNA

En käytä puuteria. Aurinkopuuterina mulla on Guerlainin Terra Cotta. Se ei ole öljytön, mutta silti ihana ja niin kivan heleyttävä! Se ei ole sellainen "ruskettajapuuteri" vaan antaa vähän eloa kasvoille talvisin ja miksei muutenkin. Sitten kun haluan hieman punaa poskilleni, Two Faced:n heleyttävä poskipuna on ihan mahtava! Se ei ole sellainen "pinkkipinkki", vaan monisävyinen eikä liian pigmenttinen. Tuo kotelokin on niin söpö.

Huiska (:D) ja maailman riittoisin aurinkopuuteri
Heleyttävä poskipuna (Two Faced)

SILMÄMEIKKI

Tästä nyt ei ole kovin paljon kerrottavaa koska harvemmin käytän luomivärejä. Kun lähen bilettämään, innostun kokeilemaan eri luomivärejä mutta yleensä en vain osaa tai jaksa.

NYC, Revlon ja Sephora
Rajauskynänä mulla toimii maailman halvin, mutta myöskin todella hyvä H&M:n musta rajauskynä. Hintalaatusuhde bueno.

HUULET

Huulten pohjustusvoiteena (kyllä, sellainenkin löytyy) mulla on Guerlainin voide, jota laitan aina ennen huulipunaa. Mun ehdottomasti paras ja pysyvin huulipuna on Isadoran huulipuna. Ostin kerran Hulluilta Päiviltä kyseisen merkin kirkkaanpunaisen sävyn ja sain jopa kommenttia ystäviltäni juhlien päätteeksi sen pysyvyydestä. Päivällä laitoin enkä kertakaan illan aikana sipaissut uudestaan. Pakko hehkuttaa. Ainoa huono puoli siinä on sen tummuus. Sen kanssa ei oikein pysty laittamaan kovin tummia rajauksia tai silmämeikkiä, muuten näytän liian tunkkaiselta muutenkin vaalean ihoni kanssa. Nyt olen tykästynyt myös vaaleampiin sävyihin!

Kultainen puikko Guerlainin pohjustusvoide ja huulipunakokoelmani

IHON PUHDISTUS

Silmämeikinpoistoaineena mulla on Nivean perus meikinpoistoaine. Sitä oon käyttänyt niin kauan kun muistan. Mutta mikään ei voita seuraavaa tuotetta. Nive Soft- rasva. Se on tarkoitettu koko vartalolle mutta mä käytän sitä kasvoihin. Se imeytyy nopeasti mutta kosteuttaa juuri sopivasti.



Kasvojen puhdistukseen käytän Dermahealin akneiholle tarkoitettua vaahtoavaa pesuainetta. Sitten mulla on pari voidetta ihon hoitoon joita käytän aamuin illoin.

Dermahealin puhdistusemulsio, Dalacin ja Skinoren aknenhoitotuotteet
Loppuun vielä maailman paras hajuvesi, Giorgio Armanin Acqua di Gioia. Ilman sitä ei ole Oonariinaa.



Mitäs mieltä olette mun luottotuotteista? Löytyykö teiltä samoja tuotteita?

Oonariina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti