Sivut

2.11.2013

Dear November

MARRASKUU ON TÄÄLLÄ!!!!!!!! Marraskuu on yksi mun lempikuukausista koska:
  • Mun synttärit
  • Talvi ja lumi tulee (suomessa)
  • Joulu on ovella
No siinä oli ne syyt. Kokkasin meille Halloweenin kunniaksi ison kulhollisen Fetapastasalaattia pestolla! Sitä tuli niin paljon, että syötiin sitä tänään lounaaksi töissä ja syödään varmaan vielä ensi viikollakin....


Jatkettiin myös meidän herkkumaratonia ostamalla kaupasta Cupcake-leivoksia ja Halloween-namuja. Lupaan että kohta loppuu herkuttelu....


Töissä mulla oli tänään TODELLA levoton fiilis. En tiiä mistä johtui :D Ehkä koska viikonloppu ja olen vihdoin paranemaan päin. Tässä vähän fiiliskuvia....




Heh. Oon niin hauska. Nyt viikonlopun viettoon, ohjelmassa mm. pizzaa, leffailtaa, uimista ja Universal Studios.... Stay tuned! ;)

Oonariina, marraskuun tyttönen







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti