Sivut

29.11.2013

Happy Thanksgiving!

Hyvää Kiitospäivää kaikille! 

Huh, oon aivan zombi eilisen Black Fridayn jäljiltä (14 h shoppailureissusta lisää myöhemmin)… 
Keskiviikkona lähdettiin "jenkkimaman" sukulaisten luokse noin parin tunnin päähän auttamaan Kiitospäivän ruokien valmistuksessa. Tehtiin vihannes- ja hedelmälautaset ja kuusi erilaista dippiä niille. Tarkoituksena oli, että kaikki toisivat jotain jotta saataisiin pöytä täyteen ruokaa. Torstaina paikalle ilmestyi noin 25 ihmistä ja tuli ihan vanhat ajat mieleen. Näin paljon tuttuja ja oli tosi kiva vaihdella kuulumisia ja samalla ahmia KALKKUNAA ja kaikkea muuta hyvää. Nam. Olin kyllä aivan täynnä jo alkuruokien jälkeen….  Mutta kyllä tilaa löytyi myös kalkkunalle ja jälkiruoalle! Tottakai. 
Tykkään tästä juhlasta tosi paljon koska suku kokoontuu yhteen minkäs muunkaan kun hyvän ruoan merkeissä. Mikäs sen parempaa. Suomessa voisi olla enemmän tällaisia juhlia mun mielestä. Mitäs mieltä te olette? 

Nauttikaa ihanista ruokakuvista !!!!

Aloitin pinaattidipin tekemisen...

Koristelua

Kynttilänjalka

Kynttilä-asetelma

Meidän tekemät alkuruoat!

Nam hedelmälautanen..

Vihanneslautanen!

Mun tekemä pinaattidippi ja leipää

Täytetyt kananmunat

Pääruoan pariin… 

NAMI! Maissileipää, sweet potato, kalkkunan täytettä, perunamuusia...

Turkey

Joku pähkinäjuttu.

I love America

Kalkkunalautanen

Jälkiruoaksi vain seitsemän piirakkaa. Omenapiirakka, kurpitsapiirakkaa ja mustikkapiirakkaa. Kermavaahdolla tietty.

Huh, mulla on paljon kerrottavaa Black Friday shoppailuista! Nyt lähdetään meksikolaiseen syömään koska keittiössä ei ole tiskiallasta eikä jääkaappia. 

Mahtavaa viikonloppua kaikille!!!!!!!! <3

Väsynyt shoppailija Oonariina

1 kommentti:

  1. omnomnomslupr! ei oo jyväskylässä tollasia näkyny vaikka kuinka oon kiikaroinu!

    VastaaPoista